حمله راکتی از غزه به شهر اشغالی سدیروت معاون جدید پارلمانی رئیسی کیست؟ خانواده های اسرای صهیونیست خیابان منتهی به وزارت جنگ را بستند قسام: خانه بمب‌گذاری‌شده را به روی نظامیان فراری دشمن منفجر کردیم پایان کار حسینی در معاونت پارلمانی ریاست جمهوری تاکید رئیس جمهور بر لزوم اطمینان مدیران از رعایت کرامت انسانی امیرعبداللهیان: از گفتگو‌های ایران-عربی عبور کرده‌ایم حمله حزب‌الله با موشک‌های سنگین جدید خود به سرزمین‌های اشغالی (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) «سیدحسن نصرالله» دوشنبه سخنرانی می‌کند (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بلینکن: اسرائیل برنامه معتبر برای دفاع از غیرنظامیان ندارد قسام در ۲ مرحله «سدیروت» را موشک‌باران کرد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتقاد بولتون از تهدید بایدن مبنی بر توقف ارسال سلاح به اسرائیل واکنش شدید حماس به اظهارات بایدن سردار رادان: دشمن دو بال غیرت و حیا در جامعه را هدف قرار داده است «طرح صیانت» به دستور کار مجلس بازگشت تکذیب ادعا‌های مطرح شده در مورد بازداشت زیباکلام در مسیر نمایشگاه کتاب تخلیه ۲ بیمارستان در دهلی‌نو پس از تهدید بمب‌گذاری مناظره جنجالی سید علی موسوی و مناقبی در برنامه بالاتر از خبر با موضوع تعطیلی روز شنبه + ویدئو مصر از شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند شمار شهدای غزه از ۳۵ هزار تن رسید
سرخط خبرها

بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است

  • کد خبر: ۲۲۴۰۲۹
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱
بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است
رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که ظرف ساعات آینده کمک های این کشور به اوکراین و اراضی اشغالی ارسال می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس جمهور آمریکا مدعی شد که تامین مالی جدید رژیم صهیونیستی به مردم غزه کمک می‌کند.

«جو بایدن» رییس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در اظهاراتی واهی مدعی شد که آمریکا ماه هاست که برای رساندن کمک به غزه کار کرده و قانون مصوب دیروز یک میلیارد دلار به نوار غزه کمک می‌کند.

بایدن مدعی شد: قانونی که به تازگی امضا کردم کمک‌های بیشتری به مردم غزه ارائه خواهد کرد. قانون تصویب شده کنگره همچنین از اسرائیل حمایت می‌کند واین بسته کمکی به اوکراین و اسرائیل اراده و توانایی برای پیروزی می‌دهد.

رییس جمهور آمریکا یادآور شد که کمک‌های موجود در قانون جدید به حمایت از پدافند هوایی رژیم صهیونیستی کمک خواهد کرد.

به گفته بایدن، ارسال کمک‌ها به اوکراین و اراضی اشغالی ظرف چند ساعت آینده آغاز خواهد شد و این کار مستقیماً به نفع امنیت ملی آمریکا است.

بایدن در ادامه ادعاهایش آورد که اوکراین نیمی از زمین‌های تصرف شده از سوی روسیه پس گرفته است.

رییس جمهور آمریکا بار دیگر ادعای بی اساس حمایت ایران و کره شمالی از روسیه را مطرح کرد.

به ادعای بایدن، ارسال کمک به اوکراین برای تضمین امنیت این کشور و اروپا ضروری است.

رییس جمهور آمریکا گفت: همه ما در مقابل دیکتاتوری پوتین ایستاده‌ایم و اقدامات پوتین ما را بر آن داشت تا از اوکراین حمایت کنیم.

سنای آمریکا دیروز در دویستمین روز جنگ در غزه، بسته کمکی ۲۶ میلیارد دلاری این کشور به رژیم صهیونیستی را تصویب کرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->